<با مستکبران مقابله خواهیم کرد.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
با مستکبران مقابله خواهیم کرد.
نوشته شده در 29 / 5 / 1394
بازدید : 1443
نویسنده : کامران وزیری

 

پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس، با توجه به بیانات استکبارستیزانه ولی امر مسلمین جهان در دیدار با اعضای مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام مجموعه پوستر «با مستکبران مقابله خواهیم کرد» را منتشر کرد.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , بیانات مقام معظم رهبری , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: امام خامنه ای , بصیرت , مقابله با مستکبران ,



بازدید : 1168
نویسنده : کامران وزیری
طی روزهای گذشته خبری مبنی بر تحویل شش فروند جنگنده میگ 31 روسی به نیروی هوایی سوریه در رسانه های گروهی جهان منتشر شد که نشان از تجهیز ارتش این کشور به سامانه ای مدرن در نبردهای هوایی می داد، اما میگ 31 چگونه هواپیمایی است و افزوده شدن آن به سازمان رزم نیروی هوایی سوریه چه مزیت هایی را برای ارتش این کشور ایجاد می کند؟
سگ شکاری روسها در آسمان به سوریه وارد شد (آماده نیست)


:: موضوعات مرتبط: نظامی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: سوریه , روسیه , روابط راهبردی , تسلیحات استراتژیک ,



بازدید : 1002
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 503
نویسنده : کامران وزیری
رسانه‌های غربی درباره سفر ناوگروه نیروی دریایی ارتش روسیه به ایران اظهاراتی را مطرح کرده‌اند.
 
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناوهای جنگی روسیه اخیراً با سفر به ایران در آب‌های "انزلی" پهلو گرفتند. در این زمینه رسانه‌های خارجی برداشت‌های مختلفی را از سفر ناوگروه دریایی ارتش روسیه به ایران داشتند.
 

 نظر رسانه‌های خارجی درباره


:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ارتش مقتدر , نیروی دریایی راهبردی , روابط دفاعی باروسیه ,



بازدید : 948
نویسنده : کامران وزیری
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از برگزاری شش رزمایش تخصصی تا پایان سال جاری خبر داد.
 
خبرگزاری فارس: رزمایش تخصصی موشکی تا پایان سال برگزار می‌شود/ اجرای ۶ رزمایش توسط نیروی زمینی

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در حاشیه ششمین جشنواره حدیث ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش 6 رزمایش تا پایان سال برگزار می‌کند، گفت: اولین رزمایش در مهرماه در غرب کشور انجام می‌شود.

پوردستان ادامه داد: آبان و آذر نیز دومین رزمایش نزاجا در شرق کشور برگزار می‌شود و یک رزمایش تخصصی موشکی طبق زمان‌بندی ستاد کل تا پایان سال اجرا می‌شود.

وی این اظهارات را در پاسخ به سوالی در خصوص درخواست نمایندگان مجلس برای برگزاری رزمایش موشکی گفته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: هیچ تهدیدی در شرق کشور نداریم و توانمندی ما در حدی است که هر تهدیدی را در نطفه خفه می‌کند.


:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: ارتش مقتدر , نیروی زمینی قهرمان , امیر پوردستان , رزمایش تخصصی موشکی ,



بازدید : 1031
نویسنده : کامران وزیری
۱۲۰۰ عنصر مسلح شهرک «حفیر الفوقا» واقع در غرب منطقه القلمون از توابع ریف دمشق، با بر زمین گذاشتن سلاح، خود را تسلیم ارتش و نیروهای مسلح سوریه کردند.
 
خبرگزاری فارس: ۱۲۰۰ فرد مسلح در منطقه القلمون تسلیم ارتش سوریه شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، مهلتی که ارتش سوریه به عناصر مسلح شهرک «حفیر الفوقا» در منطقه غرب القلمون جهت بر زمین گذاشتن سلاح و تسلیم خود به ارتش و نیروهای مسلح سوریه امروز (پنج‌شنبه) پایان یافت.

منابع سوری در این خصوص گزارش دادند: صدها عنصر مسلح شهرک حفیر الفوقا طی ماه جاری خود را تسلیم ارتش و نیروهای مسلح سوریه کرده و آخرین گروه از این عناصر که 13 نفر بودند که خود را تسلیم نیروهای امنیتی سوریه کردند.

منابع میدانی سوری تأکید کردند: با تسلیم شدن این گروه از عناصر مسلح، شهرک حفیر الفوقا هم اکنون خالی از عناصر مسلح است و بسیاری از این افراد به صفوف نیروهای داوطلب دفاع مردمی ملحق شده‌اند.

منابع مذکور در این خصوص از تسلیم شدن 1200 فرد مسلح در این شهرک خبر دادند که 200 نفر از آنها وابسته به گروه مسلح «ارتش آزاد» هستند.

در این بین کمیته آشتی ملی شهرک حفیر الفوقا و در راس آنها فراس حمزه، ابو صدام و ولید الجبه، شهردار این شهرک نقش بارز و مهمی را در روند این آشتی و تسلیم عناصر مسلح به ارتش سوریه ایفا کردند.

این اقدام عناصر مسلح شهرک حفیر الفوقا به شدت گروه‌های مسلح شهرک‌ها و مناطق اطراف را نگران کرده است، به ویژه آنکه چندین شهرک‌ در این منطقه مانند التل، قدسیا، الهامه، مضایا و معضمیه الشام توافقنامه آتش‌بس و مصالحه با ارتش سوریه امضا کرد‌ه‌اند.

در این ارتباط منابع وابسته به گروه‌های مسلح در این منطقه نسبت به موفقیت نظام سوریه و ارتش این کشور بدون جنگ بر این مناطق سیطره یافتند.

«حازم القلمونی»، از جمله سرکردگان گروه‌های مسلح تروریستی در این منطقه، در صفحه شخصی اینترنتی خود نوشت که تصور کنید، تنها شهرک التل دارای بیش از 10 هزار عنصر مسلح است که اگر خود را تسلیم ارتش سوریه کنند، چه فاجعه‌‌ای برای گروه‌های مسلح به دنبال خواهد داشت.


:: موضوعات مرتبط: بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: سوریه , حزب ا , , , , خط مقدم مقاومت ,



بازدید : 1041
نویسنده : کامران وزیری

سردار قاسم سلیمانیفرمانده نیروی قدس سپاه گفت: جامعه ای که ایثار در سطوح گوناگون آن حاکم شود پیروز و سربلند است و هرگز در هیچ تهاجمی شکست نمی خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران استان کرمان که شامگاه چهارشنبه در برج میلاد برگزار شد با بیان اینکه نمی توانم بدون توجه به سیستان و بلوچستان و هرمزگان از کرمان نام ببرم گفت: لشگر ثارالله که نماد سلحشوری خطه شرقی کشور بوده، اجتماعی از مردم دلاور این سه استان است.

وی افزود: حتما همه تصدیق می کنیم که جامعه بدون ایثار یک جامعه بدون حیات، حرارت و نورانیت است. ایثار در همه سطوح جامعه و ابعاد گوناگونش معنا پیدا می کند.

سرلشگر سلیمانی ادامه داد: جامعه ایرانی ما دقیقا مثل انسان تمام اجزاء اش، زیبایی هایی را به جامعه می بخشد و جزو لاینفک آن محسوب می شود و کرمان هم از بخش های لاینفک جامعه ایران است.

وی با بیان اینکه، کرمان دو خصیصه بارز دارد، تصریح کرد: این دو خصیصه افتادگی، محجوب و کم ادعا بودن کرمانی ها بوده که زبانزد همه است اما مسئله ای که کمتر به آن توجه شده سلحشوری آنها است.

فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: جغرافیا در شکل گیری روحی انسان اثر دارد و کرمان هم از این اثرگذاری مستثنی نیست.

وی با اشاره به حادثه بزرگ جنگ تحمیلی اظهار داشت: اگر دشمن در مراحل اول این جنگ موفق می شد فردی مثل صدام که مثل یک حیوان وحشی به ملت خود رحم نکرد و هزاران نفر از آحاد ملتش را در گورهای دسته جمعی ریخت کشور ما را نیز با مشکل مواجه می کرد.

سرلشگر سلیمانی با بیان اینکه انتفاضه شعبانیه و حادثه شلمچه نمونه ای از جنایات این گرگ در لباس انسان بود، خاطرنشان کرد: چنین فردی با خلق و خوی خطرناک لشگر آراست و به کشور ما حمله کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: در جنگ بیش از ۹۰ درصد اداره عمومی جبهه ها توسط مردم انجام می شد و این در تاریخ بی نظیر است و هرگز نمی توان این حرکت عظیم را فراموش کرد.

وی گفت: جامعه ای که ایثار در سطوح گوناگون آن حاکم شود پیروز و سربلند است و هرگز در هیچ تهاجمی و تهدیدی شکست نمی خورد.

فرمانده لشگر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: آن چیزی که تهاجم را از ذهن دشمنان محو کرد همین ایثار توسط مردمان ما بود.

سرلشگر سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: در همه عملیات های بزرگ و سرنوشت ساز مثل عملیات بیت المقدس، کربلای ۱، ثامن الائمه، طریق القدس و ... مردم استان کرمان که لشگر ثارالله را درست کرده بودند در قالب این لشگر پیشتاز بود.


:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: سپاه پاسداران , سردار سلیمانی , کابوس تکفیری ها ,



به هوش باشید همه ما گرفتار یاریم
نوشته شده در 13 / 5 / 1394
بازدید : 1098
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 1091
نویسنده : کامران وزیری

پور دستانفرمانده نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه دکترین دفاعی جمهوری اسلامی مبتنی بر بازدارندگی است، گفت: قصد گروهک‌های تکفیری تروریستی نزدیکی به مرزهای کشور است، اما نیروهای مسلح آماده هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در جمع دانشجویان سیزدهمین دوره رزم مشترک دانشجویان دانشگاه افسری ارتش اظهار داشت: مراتب احترام خود را به شما فرزندان کشور و ذخیره‌های امید و آینده‌سازان ارتش اعلام می کنم و حضور شما را در جمع دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران خیر مقدم عرض می کنم و امیدوارم این حضور شما برای نیروهای مسلح منشا خیر باشد.

وی با بیان اینکه فرصت ها زودگذر هستند و باید قدر آنها را دانست، گفت: تلاش کنید از لحظه لحظه های حضور خود در این مکان برای  کسب دانش و تقویت معنویت و خودسازی استفاده کنید. وقتی که روح متعالی شد، جسم به زحمت می افتد. این ثمره یک روح بزرگ است که انسان را در زمستان سرد از بستر گرم بیرون می آورد و به نماز می‌دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: این ثمره یک روح بزرگ است که انسان آرامش و آسایش دیگران را بر خود ترجیح دهد. این ثمره یک روح بزرگ است که انسان برای دفاع از کشور باورها و اعتقادات سینه خود را آماج گلوله های دشمن کند تا مردم آرامش داشته باشند و شما با پوشیدن لباس مقدس سربازی، ثابت کرده اید که روح بزرگی دارید.

امیر پوردستان با اشاره به زندگی سراسر افتخار شهید صیاد شیرازی، شهید عباس بابایی و و شهید مصطفی چمران گفت: این عزیزان به خودسازی و تهذیب نفس اهمیت ویژه ای می دادند و توانستند خدمات بزرگی را برای کشور عزیزمان انجام دهند و با درس گرفتن از مکتب حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) با استحکام و اقتدار و صلابت ندای هیهات من الذله را سر دهند. من به شما فرزندانم توصیه می کنم کتاب دست نوشته های شهید چمران و کتاب «در کمین گل سرخ» را که درباره شهید صیاد شیرازی است، مطالعه کنید.

با تهدیدات تازه ای روبرو هستیم

وی در ادامه افزود: دکترین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دفاعی و امنیتی و مبتنی بر بازدارندگی است و نیروهای مسلح بر مبنای این نقشه راه، هدفگذاری و برنامه ریزی کرده و در این مسیر حرکت می کنند. یعنی ما قصد حمله به هیچ کشوری را نداریم؛ در جنگ با صدام هم به کشور ما حمله شد و ما از خود دفاع کردیم. ما با ساختن انواع سلاح و تجهیزات و نیروهای آماده بازدارندگی ایجاد می‌کنیم تا هیچ کس خیال خام تجاوز به کشورمان را در سر نپروراند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز ما با تهدیدات تازه ای روبرو هستیم و دشمن متوجه شد که قطب قدرت اسلام از وحدت بین شیعه و سنی در جهان در حال شکل‌گیری است، عراق و افغانستان را اشغال کرد ولی هدف اصلی آنها ایران بود که هرگز موفق نشد و بعد از اینکه در عراق و افغانستان زمین‌گیر شد، راهبرد خود را تغییر داد و راهبرد «مذهب علیه مذهب» را برگزید و در همین راستا گروهک های تکفیری تروریستی را راه‌اندازی کرد تا چهره اسلام را تخریب کند.

امیر پوردستان ادامه داد: این گروهک های تروریستی قصدشان نزدیکی به مرزهای کشور است، اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستند و این اجازه را به هیچ کس نخواهند داد.

وی در پایان گفت: شما خون تازه ای هستید که در رگ های یگان های ارتش جاری می شوید. این لباسی که امروز برتن شما است، دیروز بر تن شهید آبشناسان، شهید صیاد شیرازی و دیگر شهدای عزیزمان بوده است؛ پس ما باید راه آن ها را ادامه دهیم. اگر الان مردم احساس امنیت و آرامش دارند می دانند شما در پادگان ها آماده اید. مسئولین ما هم بعد از خدا و مقام معظم رهبری (حفظه الله) پشتشان به نیروهای مسلح گرم است که در جوامع بین‌المللی با عزت از حقوق ملت ایران دفاع می کنند.

بر اساس این گزارش، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در ابتدای ورود به مرکز آموزش درجه داری جواد الائمه(ع) نمایشگاه فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش شامل غرفه تصاویر و زندگینامه شهدا و غرفه اِلمان(نماگین) کلاس قرآن، نماز، کتاب و شهادت را افتتاح کرد.  


:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: ارتش مقتدر , نیروی زمینی قهرمان , امیر پوردستان ,



بازدید : 3865
نویسنده : کامران وزیری

اولاند و سلماندرپی ترک فرانسه توسط ملک سلمان، اخبار تأیید نشده حاکیست دولت فرانسه به دلیل فشار افکار عمومی، محترمانه عذر سلمان را خواسته است. شبکه «بی اف ام» هم میزبانی سرد فرانسویها را دلیل ترک فرانسه عنوان کرد.

خبرگزاری مهر ـ گروه بین الملل: در حالی که قرار بود شاه سعودی تعطیلات خود را به مدت سه هفته در سواحل جنوب فرانسه بگذراند، اما بعد از گذشت تنها هشت روز از اقامتش در سواحل «نیس»، «ملک سلمان» به یک باره این کشور اروپایی را ترک کرده و عازم مراکش در آفریقا شد. وی در حالی به تعطیلات خود در فرانسه پایان داد که یک هزار نفر از افراد خاندان سلطنتی او را در این سفر همراهی می کردند.

این اتفاق غیر منتظره در حالی رخ داد که از هفته گذشته و به دلیل مزاحمت هایی که خاندان سعودی در سواحل نیس واقع در منطقه «ریوریرا» برای مردم ایجاد کرده بودند، توماری اعتراضی با بیش از ۱۰۰ هزار امضا در رسانه ها منتشر شده بود.

سفیر سعودی در پاریس هم که از صبح امروز در معرض سوالات خبرنگاران قرار داشت، در پاسخ به چرایی این تصمیم ناگهانی شاه سعودی گفت: «ملک سلمان فرد زود رنج و حساسی است و از جمع آوری امضا برای تومار اعتراضی رنجیده خاطر شده، لذا ترجیح داده فرانسه را به مقصد مغرب ترک کند.»

در این باره اما؛ اخبار تأیید نشده ای هم در برخی رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه دولت فرانسه به دلیل فشار افکار عمومی، محترمانه عذر سلمان و همراهانش را خواسته است. از سویی شبکه «بی اف ام» فرانسه هم میزبانی سرد فرانسوی ها را دلیل نارضایتی سلمان و تصمیم وی مبنی بر ترک این کشور عنوان کرده است.

به هر حال به نظر می رسد قرق شدن مساحت چند کیلومتری سواحل جنوب فرانسه و اجبار به تحمل مزاحمت های یک هزار اشراف زاده سعودی، آن هم در حالی که این رژیم با فرماندهی «محمد بن سلمان» وزیر دفاع بی تجربه و جویای نام خود، بیش از ۴ ماه است از کشتار وحشیانه ملت مظلوم و مقاوم یمن ـ اعم از زن و مرد و کودک ـ هیچ ابایی ندارد، آتش خشم افکار عمومی فرانسه را شعله ور کرده و در نهایت سلمان را ـ با فشار الیزه یا داوطلبانه ـ مجبور به ترک خاک این کشور اروپایی کرده است.   


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: عربستان , آل سعود , آل فتنه , منفور نزد سایر ملل , خروج خفت بار ازفرانسه ,