<گزارشِ کار به خاخام ضدایرانی!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گزارشِ کار به خاخام ضدایرانی!
نوشته شده در 30 / 2 / 1395
بازدید : 949
نویسنده : کامران وزیری
گزارشِ کار به خاخام ضدایرانی (آقای ربع پهلوی! قَسَمت رو باور کنیم یا دم خروس رو) شما میهن پرستی؟
 
افسران -  گزارشِ کار به خاخام ضدایرانی (آقای ربع پهلوی قسمت رو باور کنیم یا دم خروس رو) شما میهن پرستی؟

 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: پهلوی ودیگرهیچ!!! ,



بازدید : 872
نویسنده : کامران وزیری
 
افسران - ورود رزمی‌کار ایرانی به رینگ مسابقات آمریکا با مداحی و پرچم یا حسین(ع) + فیلم

 

به گزارش گروه چند رسانه‌ ای خبرگزاری میزان، استاد سیامک خرمی رئیس سبک کیک جیتسو ایران که در یکی از مسابقه حرفه‌ای کیک جیتسو در آمریکا شرکت کرده بود، با پرچم یا حسین (ع) وارد رینگ مسابقه شد.
هم‌زمان با ورود سیامک خرمی به سالن مسابقه و حضور در رینگ نیز به درخواست وی، صدای مداحی و رجزخوانی یکی از مداحان ایرانی خطاب به داعش و تروریست‌های تکفیری از بلندگوهای سالن پخش شد.
در مسابقات حرفه‌ای کیک جیتسو در آمریکا مرسوم است که هنگام ورود فایتر به سالن مسابقه و حضور در رینگ، آهنگ مورد علاقه وی در سالن مسابقه پخش می‌شود.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , ورزشی , مذهبی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ورزشکار ایرانی، غیرت ملی،افتخار واقتدار ,



بازدید : 1050
نویسنده : کامران وزیری

طرح یوز +۱۰ در شاهرودشاهرود- طرح یوز ×۱۰ در راستای اتصال ایمن ۱۰منطقه حفاظت‌شده‌ای که یوزپلنگ ایرانی طی سال‌های اخیر در آن‌ها دیده‌شده در حالی برای نخستین بار ارائه می‌شود که عملی شدن آن نیازمند عزم مسئولان است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها-محمدحسین عابدی: سال‌ها است که مسئولان از ارائه طرح‌های عملی نجات یوز آسیایی سخن می‌گویند و درست در همان زمان تلفات جاده‌ای این جانوران بی‌نظیر، داغی بر داغ‌های فعالان محیط‌زیست می‌گذارد و این طرح‌ها نیز به فراموشی سپرده می‌شود اما به‌راستی برای جلوگیری از تلفات این گربه سان نادر چه باید کرد؟

هفته گذشته بود که خبر تصادف خودرو با ماده یوز آسیایی در محور سبزوار-میامی، یک‌بار دیگر موجی از انتقادات و اظهار نظرات را نسبت به عملکرد نهادهای ذی‌ربط به همراه داشت و امروز توله ۱۳ماهه آن یوز سرگردان در جدال با آهن و آسفالت خشن همچنان باگذشت شش روز از این سانحه به دنبال مادر می‌گردد و احتمال زنده ماندنش توسط کارشناسان تنها ۲۰درصد عنوان می‌شود اما دراین‌بین مقصر کیست؟

سال گذشته نیز برای یوزها به همین منوال گذشت، خبر تصادف‌های سریالی یوزهای آسیایی و کشته شدن آن‌ها توسط چوپانان و پلنگ‌ها در دشت‌ها و کوه‌های منطقه آن‌قدر تأسف‌بار بود که کارشناسان محیط‌زیست را یک‌بار دیگر به ارائه طرحی در زمینهٔ حافظت این‌گونه جانوری دعوت کند تا جمعیت این جانور که امروز ۷۰قلاده در تمام جهان تخمین زده می‌شود بیش از این کاهش نیابد.

یوز حیوانی کم زادوولد است

دلایل متعددی زندگی یوزها را تهدید می‌کند که ازجمله آن‌ها کمبود آب و غذا، عوامل انسانی اعم از جاده، شکار و چوپانان، تجارت پلید این حیوان کمیاب، بلوغ دیر و پیری زودرس، بارداری بسیار سخت و دوران جفت‌گیری بسیار کوتاه، داشتن بیشترین آمار تلفات طبیعی توله ها در بین گربه‌سانان، عدم وجود تکنولوژی بارداری مصنوعی در ایران که هنوز پس از سه سال تحقیق و بررسی بر دو قلاده یوز موسوم به دلبر و کوشکی موفق به تولیدمثل از آن‌ها نشده‌ایم و همچنین تغییر اقلیم و به‌تبع آن برهم خوردن چرخه مهاجرت هستند و دراین‌بین تلفات جاده‌ای یوزهای آسیایی با۶۰درصد قرار دارد.

اتلاف یک یوز آن‌قدر فاجعه‌ای بزرگ محسوب می‌شود که اگر مقیاس یک به ۷۰ قلاده موجود در جهان را در قیاس با یک‌به‌هفت میلیارد جمعیت روی زمین محاسبه کنیم یعنی مرگ یک تمدن به بزرگی هند یا دو برابر جمعیت اتحادیه اروپا در یک‌چشم برهم زدن و در برخورد با یک خودرو و اگر نام این حادثه را نمی‌توان فاجعه گذاشت، چه نامی برازنده آن است؟

حال باید تصور کرد زمانی که یک ماده یوز با این جمعیت بسیار کم و پراکندگی بالا در مرکز ایران اسلامی، توانسته دو توله خود را با چنگ و دندان به سن نوجوانی برساند، برخورد با خودروی سواری یا شکار توسط چوپانان، چه بلایی بر سر جمعیت این‌گونه جانوری در دنیا می‌آورد؟

روزگاری یوز آسیایی در عراق، سوریه، هند، تاجیکستان و ایران دیده می‌شد و امروز این جمعیت تنها و تنها در خاک ایران اسلامی موجود است اما متأسفانه باوجود پروژه یوز آسیایی، سازمان محیط‌زیست و تشکل‌های مرتبط به آن تاکنون اقدام قابل توجه عملی برای حفظ این‌گونه ارزشمند انجام‌نشده است تا همچنان در انتظار رخ دادن خبرهای بد دراین‌باره باشیم.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , محیط زیست , ,
:: برچسب‌ها: محیط زیست،یوزپلنگ ایرانی ,



بازدید : 917
نویسنده : کامران وزیری

الجیش السوری

در پی پیشروی های ارتش سوریه، عناصر تروریستی از دو شهرک دیرالعصافیر و زبدین به حرستا القنطره و از آنجا به شمال شهرک النشابیه فرار کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه گروههای تروریستی، دو شهرک دیر العصافیر و زبدین در غوطه شرقی دمشق را به کنترل خود در آوردند.

در پی پیشروی های ارتش سوریه، عناصر تروریستی از دو شهرک دیرالعصافیر و زبدین به حرستا القنطره و از آنجا به شمال شهرک النشابیه فرار کردند.

ارتش سوریه همزمان با ادامه پیشروی ها، مراکز تجمع و استقرار تروریستها در این منطقه را آماج حملات توپخانه ای و موشکی خود قرار داد.

یگانهای ارتش سوریه با کمک نیروهای مقاومت، روز گذشته وارد شهرک زینه در غوطه شرقی دمشق شدند و بمبها و مینهای کارگذاشته شده از سوی تروریستها را خنثی کردند.

همچنین نیروهای ارتش سوریه روز گذشته وارد مرکز شهرک دیرالعصافیر شده بودند.


:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: سوریه،خط مقدم جبهه مقاومت،پیشروی ارتش ,



بازدید : 922
نویسنده : کامران وزیری

 منظومة اس 300 الصاروخیة

روسیه چندین بخش دیگر از سازمانه دفاع موشکی اس-۳۰۰ را تا پایان سال جاری میلادی به ایران تحویل خواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری روسی اینترفکس به نقل از "ولادمیر کوژین" دستیار ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که مسکو تا پایان سال جاری میلادی چندین بخش از سامانه دفاع موشکی اس-300 را به ایران تحویل خواهد داد.

کوژین اضافه کرد که روسیه تا کنون "تقریبا" یک بخش را تحویل ایران داده است.

در چارچوب راهبرد تکمیل شبکه دفاع هوایی جمهوری اسلامی ایران، تهران سال 2007 قرار داد خرید چند سامانه دفاعی و غیرتهاجمی را با روسیه امضا و بخشی از وجه آن را پرداخت کرد.

با وجود لازم الاجرا بودن این قرار داد و اینکه خرید مجموعه های دفاعی شامل هیچگونه ممنوعیت سازمان ملل و حتی تحریم های یکجانبه و غیرقانونی ضد ایرانی اتحادیه اروپا و آمریکا نبود، اما فشارهای رژیم صهیونیستی و واشنگتن بر رییس جمهوری پیشین روسیه در سال 2010 سبب اختلال در اجرای این قرار داد شد که جمهوری اسلامی در رایزنی با مسکو در زمان ریاست جمهوری دمیتری مدودیف، تلاش بسیاری کرد مقامات روس را به وفای به عهد ترغیب کند.

بعد از ادامه تعلل مسکو در روند تحویل سامانه اس 300، بحث احتمال پیگیری قضایی پرونده در محاکم بین المللی مطرح و به اطلاع روسیه رسید و همزمان چندین جلسه هماهنگی برای رفع اختلافات دو کشور با محوریت بازگرداندن سامانه های موشکی به روند واگذاری به ایران، برگزار شد.

تعلل روسیه در تحویل این سامانه های دفاعی که توان بسیار بالا و دقیق مقابله با نفوذها و تهدیدهای هوایی و همچنین رصد و انهدام چندگانه پرنده های دشمن را دارد، سبب شده بود تا روابط دو کشور تحت تاثیر این پرونده قرار بگیرد و همچنین وجهه بین المللی روسیه در اجرای قراردادهای امضا شده و نهایی را زیر سوال ببرد.

هرچند تاخیر روسیه در تحویل این سامانه تاثیر کاهنده بر روابط اقتصادی و سیاسی تهران و مسکو نگذاشت، ولی سبب شد ایرانیان با احتیاط به توسعه روابط با روسیه بنگرند و در پی ساز وکارهایی باشند که مانع تاخیر در اجرای قرار دادهای لازم الاجرا با این کشور باشد.

اما با تغییر دولت روسیه و آشکار شدن بیشتر اهداف سیاسی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران با بهانه جویی های هسته ای و استفاده ابزاری از کشورها در این مسیر، ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه مارس 2015 رسما اعلام کرد که ممنوعیت فروش سامانه اس 300 به ایران لغو شده است که این تصمیم با واکنش انفعالی رژیم صهیونیستی و آمریکا مواجه شد.

مقامات رژیم صهیونیستی که زمان دولت مدودیف بارها با سفر به روسیه لغو کامل و غیرقابل بازگشت قرار داد را می خواستند، درصدد برآمدند فشارها بر کرملین را دوباره تجدید کنند، اما اظهار نظرهای شفاف و صریح پوتین و دیگر مقام های ارشد روسی و رایزنی مقامات تهران و روسیه در باره روند اجرای این قرارداد 8 ساله تل آویو را در ناامیدی کامل قرار داد.


:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ارتش،پدافندهوایی،سامانه موشکی اس 300 ,



بازدید : 969
نویسنده : کامران وزیری

پوردستانگنبدکاووس- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: توان بالای رزمی نیروهای مسلح ایران دشمن را از منطقه خارج کرد و آنها به سمت جنگ های نیابتی در منطقه رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان صبح پنجشنبه در گنبدکاووس، با بیان این که توان رزمی بالای نیروهای مسلح ایران دشمن را مجبور به خروج مفتضحانه از منطقه کرد، اظهار کرد: این توان بالا باعث شد دشمن مجبور به ترک منطقه شده و جنگ های نیابتی را به جای خود در خاورمیانه باقی بگذارد.

وی با بیان این که شوق نیروهای ارتش در ماموریت های مستشاری قابل ستایش است، افزود: آمریکا و اسرائیل و متحدانشان که بهانه های مختلف را انتخاب می کنند تا در منطقه باشند و به ایران حمله کنند، به دلیل توان رزمی نیروهای مسلح تاکنون جرات این کار را پیدا نکرده اند.

به گفته امیر پوردستان، سه مولفه آموزش تئوری و عملی نیروهای نظامی، به روز رسانی تسلیحات، تجهیزات و تاکتیک های نظامی و تقویت بنیه های اعتقادی پرسنل پایور برای حفظ و ارتقای آمادگی رزمی نیروهای مسلح در دستور کار ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

وی با بیان این که گروهک های تکفیری و داعشی به نیابت از آمریکا، اسرائیل و هم پیمانان عربی آنان درمنطقه حضور دارند، خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی، تمامی تهدیدات در خارج از مرزها را شبانه روزی رصد می کنند


:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: ارتش،نیروی زمینی،سرتیپ پوردستان ,



قابل توچه خانم هاشمی!...............
نوشته شده در 27 / 2 / 1395
بازدید : 327
نویسنده : کامران وزیری

افسران - قابل توجه خاندان

 


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , مذهبی , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: امام خمینی(ره)، فرقه ضاله بهاییت ,



جهاد اکبر...........
نوشته شده در 27 / 2 / 1395
بازدید : 398
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 991
نویسنده : کامران وزیری

خبرگزاری فارس: معاشرت با بهائی‌ها مذموم است/ انتشار عکس بی‌حجاب اشاعه فحشاست

دفتر آیت‌الله علوی گرگانی گفت: از نظر ما بهائی‌ها کافر هستند و معاشرت با آن‌ها امری مذموم و ناپسند است.

 

دفتر آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید درباره حکم معاشرت با اعضای فرقه ضاله بهائیت در گفت‌وگو با خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس بیان داشت: از نظر ما بهایی‌ها کافر هستند و معاشرت با آن‌ها اگر موجب خدشه به دین و ایمان و اعتقادات فرد شود حرام است والا کراهت دارد و در هر حال، اصل معاشرت به نظر ما امری مذموم و ناپسند است.

این دفتر در پاسخ به سؤالی درباره حکم انتشار عکس‌های بی‌حجاب این افراد -با توجه به اینکه در داخل ایران هستند- افزود: در صورتی که توسط خود آن‌ها و در رسانه‌های عمومی و یا شبکه‌های اجتماعی عمومی پخش شود، عمداً، حکم انتشار فحشا و منکرات هم دارد.

به گزارش فارس، اخیراً فائزه هاشمی با یکی از رهبران زندانی جامعه بهائی دیدار کرده  تصویر آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , امنیتی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: آیت ا , , , علوی گرگانی , مرجع تقلید , منع معاشرت با بهائی ها ,



بازدید : 988
نویسنده : کامران وزیری

قهرمانی تیم فوتبال استقلال خوزستان

 
تیم فوتبال استقلال خوزستان به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید. پرسپولیس هم با وجود پیروزی مقابل راه‌آهن به خاطر تفاضل گل کمتر به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. استقلال تهران هم به عنوان سوم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ امروز در شهرهای مختلف برگزار شد که در نهایت تیم استقلال خوزستان با برتری مقابل ذوب آهن اصفهان به عنوان قهرمانی رسید. پرسپولیس هم با وجود پیروزی مقابل راه آهن به خاطر برد استقلال خوزستان و با تفاضل گل کمتر، به عنوان نایب قهرمانی رسید.

خبرگزاری فارس: اقدام ارزشمند آبی‌های خوزستان/جام قهرمانی لیگ برتر به مدافعان حرم تقدیم شد

بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان جام قهرمانی را در حالی بالای سر بردند که آن را تقدیم شهدای حرم کردند.

 

 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: ورزش فوتبال،قهرمانی استقلال خوزستان،تقدیم جام قهرمانی به شهدای مدافع حرم ,