<تصاویر منتشر نشده از شهید دکتر مصطفی چمران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1297
نویسنده : کامران وزیری
 

سایت مشرق تصاویری از دکتر چمران را برای اولین بار در فضای مجازی منتشر کرد.

 
خبرگزاری فارس: تصاویر منتشر نشده از شهید دکتر مصطفی چمران

 

سایت مشرق نوشت: تصاویری که پیش روی شماست عمدتا مربوط به سال 58 می‌باشد و برای اولین بار در فضای مجازی منتشر می‌شود.


:: موضوعات مرتبط: تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: شهید دکترچمران،مردی باویژگیهای آرمانی ,



بازدید : 1221
نویسنده : کامران وزیری

از سلام داعش به خط پایان تا جام جهانی فوتبال، سوژه هایی است که امروز دستمایه کاریکاتوریست های رسانه های عرب زبان قرار گرفته است.

 
مجله مهر : رسانه های جهان عرب هر روز ایده های انتقادی خود درباره مسائل مختلف منطقه‌ای و بین المللی را در قالب کاریکاتور بیان می کنند. گزیده جذاب ترین کاریکاتورهای امروز رسانه های عرب زبان را ببینید.

داعش به خط پایان نزدیک می شود!

روزنامه عراقی المسله در کاریکاتوری به نزدیک شدن به زمان سرکوب کامل گروه تروریستی داعش در عراق اشاره کرده است. بنابراین گزارش، با توجه به بسیج مردم عراق علیه تروریستها زمان زیادی تا سرکوب کامل این گروه تروریستی در شهرهای عراق نمانده است.


:: موضوعات مرتبط: کاریکاتور , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: مباحث روز , کاریکاتور ,



بازدید : 1199
نویسنده : کامران وزیری

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جنایت‌های گروهک تروریستی داعش در عراق گفت: دغدغه‌ای نداریم که این ناامنی‌ها بخواهد متوجه مرزهای ما شود و ما را تهدید کند.

خبرگزاری فارس: نگران ناامنی در مرز با عراق نیستیم/ ملت عراق متحد شوند/ پیروزی بشار اسد پیروزی مقاومت بود

 

سردار علی شادمانی معاون ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، در خصوص حوادث این روزهای عراق و میزان احتمال برای ایجاد ناامنی توسط تروریستهای داعش در مرزهای ایران، گفت: بی شک در هر اقدامی که دشمن ما و در راس آنها آمریکا انجام می‌دهد، به دنبال ناامنی در مرزها و کشور ماست، منتها آمادگی ما تعیین کننده است و ما، چه در جنگهایی که قبلا در داخل و مرزها به ما تحمیل شد و چه جنگهایی که به دوستان ما در فلسطین و لبنان تحمیل کردند، نشان دادیم که ملتی منسجم و هوشیار، با رهبری مقتدر و توانمند هستیم.


:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: ایران مقتدر , نیروهای مسلح آماده ,



بازدید : 1277
نویسنده : کامران وزیری
 
نخست وزیر عراق با اشاره به اقبال گسترده مردم عراق از همراهی ارتش در سرکوب تروریسم در این کشور تأکید کرد آنچه که امروز در عراق در جریان است حاصل دسیسه چینی برخی کشورهای منطقه است.
 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، " نوری المالکی" نخست وزیر عراق امروز(چهارشنبه) در سخنرانی هفتگی خود با اشاره به بحران به وجود آمده در عراق گفت: آنچه که هم اکنون در عراق در جریان است حاصل یک توطئه چینی با مشارکت برخی گروههای سیاسی در منطقه است.

وی با اشاره به اعلام آمادگی جمع کثیری از مردم عراق برای مقابله با داعش در پاسخ به فتاوای مراجع دینی، اظهار داشت: داوطلبانی که برای نبرد با داعش اعلام آمادگی کرده اند فقط از شیعیان نیستند و این منصفانه نیست که کسی بگوید تنها شیعیان برای مبارزه با داعش اعلام آمادگی کرده اند.

نخست وزیر عراق خاطر نشان کرد: خیل عظیم نیروهای مردمی بمثابه ستونهای محکمی برای ارتش هستند و نهادهای اداری در بسیج و سازماندهی نیروهای مردمی برای مبارزه با تروریستها نقش دارند.

وی بار دیگر از "آیت الله سیستانی" مرجع عالیقدر شیعیان عراق در صدور فتوای جهاد علیه داعش قدردانی کرد. 


:: موضوعات مرتبط: بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: عراق،جبهه جدید تکفیری ها،موج حمایتهای مردمی ضدداعش ,



بازدید : 1273
نویسنده : کامران وزیری

نماینده چین در گروه 1+5 گفت که فضای مذاکرات مثبت و صادقانه است.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اعزامی به وین، وانگ چون در جمع خبرنگاران در لابی هتل کوبورگ با بیان این که مذاکرات در فضای مثبت و صادقانه‌ای دنبال می‌شود درباره تمدید احتمالی مذاکرات گفت: ما الان درباره این مساله صحبت نمی کنیم .

وی گفت: الان فرآیند مذاکرات برای نگارش متن در جریان است.

چون درباره دیدار دوجانبه با هیات ایرانی اظهار کرد که ما همواره دیدارهای دو جانبه با ایران و دیگر کشورها داریم.

نماینده چین در مذاکرات گفت که ما درباره همه چیز حتی فوتبال در مذاکرات صحبت می‌کنیم .

وی ادامه داد: مذاکرات البته مثل مسابقه فوتبال نیست و دو طرف دنبال بازی برد - برد هستند.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , امنیتی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ابران،انرژی صلح آمیز هسته ای،مذاکرات هسته ای ژنو ,



بازدید : 1419
نویسنده : کامران وزیری

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم شرایط جدید پذیرش بدون آزمون دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری دانشگاه‌ها را اعلام کرد.


 دکترعبدالرحیم نوه ابراهیم در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: 95 درصد مراحل تصویب آیین نامه دکتری طی شده است. آخرین جلسه امروز چهارشنبه با حضور وزیر و اعضای شوری برگزار و نتیجه آن اعلام خواهد شد و تلاش می‌شود تا آیین نامه جدید در سال جاری اجرایی شود.

 وی در مورد شرایط جدید آیین‌نامه دکتری توضیح داد: کسب معدل 17 در مقطع کارشناسی ارشد و معدل 16 در مقطع کارشناسی، فاصله یک سال بین زمان فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، کسب امتیاز 70 از 100 در جدول، کسب حداقل 10 امتیاز در بخش پژوهش و دارا بودن مدرک زبان از جمله آیلس و تافل و... مورد جدیدی است که به تازگی اضافه شده و از شرایط آیین نامه دکتری است.

 مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم در خاتمه تاکید کرد: آیین‌نامه جدید مشمول فارغ‌التحصیل امسال می‌شود و کسانی که سال گذشته فارغ‌التحصیل شده باشند نمی‌توانند از این آیین‌نامه استفاده کنند.

 


:: موضوعات مرتبط: علمی وفن آوری , ,
:: برچسب‌ها: آزمون دکتری , شرایط جدید پذیرش بدون آزمون ,



بازدید : 1229
نویسنده : کامران وزیری
 انفجار مهیب در ریف دیر الزور هلاکت سرکرده گروه تروریستی «آزادگان شام» و شماری از سرکردگان گروه «جبهه النصره» را در پی داشت.
خبرگزاری فارس: هلاکت سرکرده «آزادگان شام» و سرکردگان النصره در انفجار مهیب ریف دیر الزور

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، شهرک «الشمیطیه» در ریف دیر الزور امروز سه‌شنبه شاهد انفجار مهیب یک خودرو بمبگذاری شده در نزدیکی دو مقر گروه تروریستی «آزادگان شام» و «جبهه النصره» بود.

براساس گزارش‌های رسیده در اثر این انفجار شدید «ابو عبدالله الشامی»، سرکرده گروه تروریستی موسوم به «جنبش آزادگان شام» در ریف غربی دیر الزور و «ابو محمد الحمصی»، قاضی هیأت شرعی النصره و «ابراهیم الخرفان»، یکی از سرکردگان این جبهه به هلاکت رسید.


:: موضوعات مرتبط: بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: سوریه , قبرستان تروریستها ,



شلیک دلارهای نفتی عربستان!
نوشته شده در 25 / 3 / 1393
بازدید : 1227
نویسنده : کامران وزیری
یک منبع مطلع در گفتگو با ورلدنت دیلی اظهار داشت که عربستان سعودی اخیرا 300 میلیون دلار کمک مالی را به نیروهای داعش اهدا کرده است.

کمک 300میلیون دلاری عربستان به داعش!/ کارتون: طاهر شعبانی

 


:: موضوعات مرتبط: بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: عربستان،ام الفتنه عرب،جنون ثروت ,



بازدید : 1157
نویسنده : کامران وزیری
 
کمک رسانی صلیب سرخ به آسیب دیدگان درگیری های موصل، هجوم قریب الوقوع نیروهای نظامی به سلیمان بیک و هلاکت 279 تروریست داعش از جمله اخبار مربوط به ششمین روز بحران عراق است.
 

به گزارش خبرگزاری مهر، در روزهای اخیر داعش تحرکاتی را در مناطقی از شمال و شمال غرب عراق آغاز کرده و به مدد تسلیحات رسیده از برخی کشورهای منطقه مناطقی از عراق را به اشغال خود در آورده است. متعاقب تحرکات داعش، ارتش عراق مناطقی را از این گروه بازپس گرفته است. جدیدترین اخبار سیاسی و امنیتی عراق به همراه اخبار روزهای قبل و از زمان آغار تحولات در این خبر قابل دسترس است.



 هجوم قریب الوقوع نیروهای نظامی به سلیمان بیک/ آزاد سازی منطقه البو زید فلوجه از داعش

جمیل الشمری رئیس پلیس دیالی اعلام کرد: نیروهای نظامی آماده هجوم گسترده از منطقه العظیم به سلیمان بیک(سلمان پاک) و گشایش جاده مواصلاتی با کرکوک هستند.

هلاکت 279 تروریست داعش طی 24 ساعت گذشته

قاسم عطا سخنگوی ارتش عراق امروز در یک کنفرانس خبری در بغداد اظهار داشت: نیروهای ارتش عراق طی 24 ساعت گذشته 279 نفر از عناصر گروه داعش را در مناطق مختلف این کشور به هلاکت رسانده اند.

وی با بیان این مطلب افزود: اوضاع امنیتی بغداد به طور کامل تحت کنترل است و نیروهای امنیتی عملیات پیشگیرانه ای را علیه تروریست ها انجام می دهند.


:: موضوعات مرتبط: بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: عراق , موج جدید تروریسم تکفیری ,



بازدید : 1329
نویسنده : کامران وزیری
گزارش خبرنگار اعزامی به دمشق/به مناسبت میلاد حضرت رقیه(س)
 

منطقه «دمشق القدیمة»، محله «العمارة الجوانیة»، جایی است که بیش از سه سال است، «سه ساله دمشق» زائران کمتری دارد. در عوض ؛ مدافعـانی دارد که دلِ گرفته زائران ناامید از زیارت را تسکین می‌دهد.

خبرگزاری فارس: «سه‌ساله دمشق» 24 ساعته در دایره 1000 متری امنیتی «مدافعان» + عکس
 

مرکز دمشق، از روی خیابان «المزة» جایی که سفارت ایران است در آن، می‌گذری؛ بعد از پل روگذر، در منطقه «دمشق القدیمة» سمت چپ، تابلو «مقام السیدة رقیة» را نشان می‌دهد. «قلعة دمشق» خیابانی باریک است که شش-هفت نیروی نظامی با لباس ارتشی در ورودی آن ایستاده‌اند.

کسی که این روزها در دمشق گذری کند، ایست‌های متعدد بازرسی برایش عادی می‌شود. خودرو استیشن ایستاد. «جون» «دستی» را کشید و به «مدافع» گفت: «السفارة الایرانیة». «مدافع مسلح» سلاحش را به دست دیگرش سپرد و یک دست روی سر گذاشت و گفت: «علی رأسی.. تفضل»؛ و راه را باز کرد.

راه، منتهی به «جامع الامویین» است. کوچه‌ای قدیمی که پس از گذر از زیر طاقی نسبتا کوچک و یک پیچ، دیوار مسجد جامع «امویین» با رنگ تیره و روشن یکی درمیانش پیدا می‌شود. اینجا مسیر دو راه می‌شود. سمت راست ورودی «جامع الامویین» و بازار «حمیدیه» و «صلاح الدین ایوبی» و سمت چپ در امتداد کوچه‌ای تنگ، «العمارة الجوانیة» و «حرم سه ساله دمشق». معروف به «العمارة»؛ این را یک مدافع دیگر می‌گوید اما نمی‌داند اسم دقیق کوچه چیست و حتی نمی‌داند که این کوچه تا حرم با همین اسم نیست و کمی جلوتر اسمش هست «جادة الغزی». چند قدم جلوتر تابلو کوچه معلوم است. مدافع را صدا زدم «شارع الکلاسة یا حبیبی».


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: سوریه , خط مقدم مقاومت , قربانی تروریسم ,