<اللهم عجل لولیک الفرج
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اللهم عجل لولیک الفرج
نوشته شده در 30 / 11 / 1392
بازدید : 1063
نویسنده : کامران وزیری

می فرماید تحمل همه چیز ممکن است وقتی خدا هست!وهمیشه هست؛همینجا که ایستاده ایم!  حضرت زینب (س)

         

        در زیر کدامین آسمان بایستم و دستانم را سوی کدامین آسمان بلند کنم...

   و زیر لـب بگویم:خــداکـنــد کــه بـیـایـی!

             م ه د ی ج ا ن م


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: اشکی برای ظهور , حرف دل , خدا , اهل بیت , امام زمان , عاشوراومهدویت ,



5 سرباز ربوده شده کجا هستند؟
نوشته شده در 24 / 11 / 1392
بازدید : 1111
نویسنده : کامران وزیری
 موج نگرانی ها از وضعیت 5 سرباز ربوده شده ایرانی، از خانه خانواده ‌های این سربازان، به کشور و سپس از طریق شبکه های اجتماعی به دنیا سرایت کرده است. وزارت کشور اعلام کرده است با توجه به اطلاعاتی که داریم این سربازان به پاکستان منتقل شده اند.
 

مجله مهر: نزدیک به یک هفته از ربودن 5 سرباز ایرانی در در منطقه مرزی "جکیگور" می گذرد.  از شنبه گذشته که گروهک تروریستی جیش العدل تصاویر این سربازان را منتشر کرد و مسئولیت ربودن آن‌ها را به عهده گرفت، تاکنون دیگر هیچ خبری از آنان به دست نیامده است. این گروهک، بازمانده گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی است که تقریبا دو ماه پیش هم 14 مرزبان ایرانی را در منطقه مرزی سراوان به شهادت رساند. انتشار تصویر 5 سرباز ربوده شده ایران با دستانی بسته و لب هایی خشکیده، رنگ هایی پریده و چهره هایی نگران احساسات ایرانیان را جریحه دار کرد تا با خانواده چشم به راه این سربازان همراه شوند.

"

نگاه این سرباز به دوربین احساسات همه ایرانی‌ها را برانگیخت


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , نظامی , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: پاکستان , رشدتروریسم , ناامنی , دخالت ISI , ضعف دولت مرکزی ,



بازدید : 1236
نویسنده : کامران وزیری

عباسیان با همکاری ابومسلم خراسانی و سپاه او، مروان دوم، آخرین حاکم اموی را به قتل رسانده و حکومت امویان را سرنگون کردند و با ظلم ستمگری بیش ار نیم‌قرن بر مردم حکومت کردند.

خبرگزاری فارس: آغاز خلافت مؤسس و خون‌ریز‌ترین خلیفه عباسی

 

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام رسول جعفریان در کتاب «از پیدایش اسلام تا ایران اسلامى» در مورد سفاح نخستین خلیفه عباسی نقل می‌کند: نخستین خلیفه عباسى، ابو العباس سفاح بود. سفاح به معناى کسى است که خون فراوان مى‏ریزد.

 وى در نخستین خطبه‏اش از عمل به کتاب خدا و سنت رسول سخن گفت و افزود که پس از پیامبر (ص) تنها دو امام به حق حکومت کرده‏اند: یکى امام على (ع) و دوم خود او.

 سفاح براى اطمینان بر حفظ حکومت، تمامى بلاد مهم را به اعضاى خانواده‏اش واگذار کرد : عبد الله بن على در شام، صالح بن على در مصر و فلسطین، عبد الصمد بن على بر جزیره، داود بن على در حجاز، عیسى بن على در فارس، و سلیمان بن على در بصره و..

 *سفاح هر اموی که می‌شناخت را به قتل رساند

 


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: خلفای عباسی , متظاهران تاریخ ,



بازدید : 1139
نویسنده : کامران وزیری

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه خبری العربیه در گزارشی اختصاصی نام 6 نفر از سران ارشد گروه تروریستی داعش (دولت اسلامی عراق و شامات) را افشا کرده است.

این 6 نفر که سکان رهبری این گره تروریستی را به دست دارند اهل عراق هستند. عدنان الاسدی، معاون وزیر کشور عراق این خبر را در مصاحبه‌ای اختصاصی به العربیه اعلام کرده است.

دست‌کم سه نفر از آنها در ارتش صدام، دیکتاتور مخلوع عراق صاحب منصب بوده‌اند و سه نفر دیگر قبلاً در عراق دستگیر شده و پس از آزادی‌شان در جنگ عراق شرکت کرده‌اند.

 

 

 نام سران این گروه به ترتیب زیر هستند:

 


:: موضوعات مرتبط: بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: تروریسم , عراق , داعش , دریوزگان خون آشام ,



تحقق حماسه سیاسی
نوشته شده در 23 / 11 / 1392
بازدید : 1064
نویسنده : کامران وزیری

این هم جواب ملت بزرگ ایران به یاوه گویی های باراک اوباما ، کری و اون شرمن احمق.

جواب شما فقط این دو بیت شعر بس:

ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم         در ره عشق سزاوارتر از صد مردیم

هر زمان بوی خمینی به سر افتد ما را        دور سید علی خامنه ای می گردیم  


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: 22 بهمن،حماسه سیاسی،قدرت ملت ,



خنده هایی از جنس اعتدال !!!
نوشته شده در 23 / 11 / 1392
بازدید : 1070
نویسنده : کامران وزیری

 


 


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: اعتدال؟؟؟ ,



بازدید : 1120
نویسنده : کامران وزیری
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اعزام ناو ایرانی (نیروی دریایی ارتش) به اقیانوس اطلس، علت این اقدام ایران را کاهش تحریم ها خواند.
 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آلگمانیه، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اعزام ناو ایرانی به آبهای اقیانوس اطلس گفت: علت افزایش موضع تهاجمی تر ایران در مسائل بین المللی نتیجه توافق هسته ای ژنو بین ایران و گروه 1+5 است.

وی این اظهارات را در آغاز جلسه هفتگی کابینه خود بیان نمود.

نتانیاهو در این سخنان گفت: کاهش تحریم های ایران نه تنها موجب اعتدال ایران در اتخاذ مواضع تهاجمی نشده است بلکه نتیجه عکس داشته است.

وی در این جلسه بار دیگر با تکرار اتهامات بی اساس خود و با هدف فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

نخست وزیر رژیم اسرائیل همچنین اعزام ناو ایران به آبهای اقیانوس اطلس در نزدیکی مرزهای آبی آمریکا را در راستای انتقادها و حملات شدید مقامات ایرانی از آمریکا دانست.


:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: ارتش مقتدر , نیروی دریایی , حضور درآبهای آزاد , خشم رژیم صهیونیستی ,



بازدید : 1094
نویسنده : کامران وزیری
 
 
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: در پی اتفاقات اخیر در حوزه محدودیت در اجرای رزمایش نظامی و جلوگیری از ورود هیات کره شمالی به ایران مقرر شد ریاست مجلس شورای اسلامی این موضوعات را پیگیری کند و در صورت صحت آن ،موضع مجلس را به صورت صریح بیان کند.
 

اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر گفت: اتفاقاتی که اخیراً در حوزه برگزاری رزمایش نظامی و جلوگیری از ورود هیات کره شمالی به ایران افتاد این تحلیل را برای برخی نمایندگان به وجود آورد که مسئولان آمریکایی این اقدامات را ناشی از هشدارهای خود می دانند.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مسجد شورای اسلامی اظهار داشت: این اقدامات نشان از نوعی مداخله خارجی در مسایل داخلی جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به جلسه تعدادی از نمایندگان با علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان از ریاست مجلس خواستند در صورت صحت این موضوعات، موضع مجلس شورای اسلامی در قبال این اقدامات را صریحا اعلام کنند.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: مجلس،نوشدارو بعد از مرگ سهراب!!! ,



بازدید : 1085
نویسنده : کامران وزیری
 

 
محمود جبریل نخست وزیر موقت سابق لیبی در گفتگویی با روزنامه الحیات جزییات جدیدی درباره امام موسی صدر بیان کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه الحیات، محمود جبریل نخست وزیر موقت سابق لیبی درباره امام موسی صدر گفت: ما در زیر دفتر عبدالحمید الحارس فرمانده زندانبانان و گارد مردمی و یکی از جلادان رژیم معمر قذافی سلولی یافتیم که به ما گفتند این سلول ویژه ای است و به طور اختصاصی جدا از بقیه زندان ساخته شده بود. پیرمردی را به نزد ما آوردند که نگهبان آن سلول ویژه بوده است و اوصاف و ویژگی هایی که به ما گفت به ویژگی ها و خصوصیات امام موسی صدر نزدیک بود. ما از طریق بازجویی از این نگهبان و نگهبانان قبلی متوجه شدیم که این زندانی امام موسی صدر بوده است. تماسهایی میان من و نجیب میقاتی نخست وزیر موقت لبنان برقرار شد و در نیویورک با یکدیگر دیدار کردیم.

وی افزود: ما جسدی پیدا کردیم که فکر می کردیم متعلق به امام موسی صدر است. ما خواستار مساعدت نجیب میقاتی شدیم.

محمود جبریل بیان کرد: ما گورهای دسته جمعی که اجساد زیادی داشت را کشف کردیم و ما به نمونه نیاز داشتیم و از نجیب میقاتی درخواست کردیم که یک دو پزشک قانونی از لبنان به ما بدهد اما متاسفانه مساعدتی صورت نگرفت.


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: امام موسی صدر،مظهر پایداری ,



بازدید : 1130
نویسنده : کامران وزیری

سیدعباس عراقچی اعلام کرد که ایران در پاسخ به اقدامات آمریکا در رابطه با تحریم برخی افراد و شرکت‌هایی که با کشورمان معاملات اقتصادی انجام می‌دادند، اقداماتی تمهید کرده است و آن را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با 5+1 اظهار کرد: اقدامات آمریکایی‌ها در تحریم چند فرد و شرکت که با ایران معاملات اقتصادی داشته‌اند، خلاف نص توافق ژنو نیست اما خلاف روحیه همکاری، حسن نیت و تفاهمی است که در این توافقنامه آمده است. در آستانه دور جدید مذاکرات نمی‌توانیم این اقدام را حمل بر حسن نیت و مبتنی بر روحیه همکاری ارزیابی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در دور قبل، وقتی این تحریم‌ها را دنبال کردند، چند روز مذاکرات کارشناسی را تعلیق کردیم تا این که آن‌ها اطمینان دادند که تحریم‌های جدیدی را در دستور کار قرار نخواهند داد. این بار هم اقداماتی تمهید شده که در پاسخ به این اقدام آن‌ها انجام می‌شود.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان همچنین درباره برخی اظهارات مقام‌های آمریکایی علیه تهران، با بیان این که هدف توافق ژنو عادی‌سازی روابط ایران و غرب یا آمریکا نیست، گفت: خصومت میان ما سر جای خود است. توافق ژنو تنها سعی می‌کند یکی از موضوعات مورد اختلاف میان ما و غرب و آمریکا را مدیریت کند اما دشمنی و مشکلات ما با آمریکا سر جای خودش است. آمریکا از دید ما همان شیطان بزرگ است و چیزی تغییر نکرده است.

عراقچی تصریح کرد: بسیاری از مواضع مقام‌های آمریکایی از جمله وزیر خارجه و همچنین خانم وندی شرمن حاکی از ضعف آن‌ها است زیرا آن‌ها باید با توجه به امتیازاتی که به ایران دادند، پاسخگوی افکار عمومی خود و دوستانشان در منطقه باشند. این که می‌گویند، می‌خواستند پیچ و مهره‌ای از فعالیت هسته‌ای ایران باقی نماند اما نتوانستند، سند افتخار مردم ایران است.

وی همچنین در پاسخ به اظهارات اخیر شرمن گفت: خانم شرمن در کنگره در پاسخ به نمایندگان از موضع ضعف موضوعاتی مطرح می‌کند که بعضا حالت گستاخی را داشته است و توأم با عباراتی بود که غیرقابل‌پذیرش است. ما به آن‌ها می‌گوییم که آزموده‌های غلط خود را تکرار نکنند. آن‌ها در مذاکرات قبلی هم تجربه کرده‌اند که ما تحت فشار مذاکره نمی‌کنیم.

وی تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم کسی برای ما دستور عمل تعیین کند. خانم شرمن فراموش نکند که آمریکا فقط یک عضو تیم مذاکراتی است. قطعا اجازه نمی‌دهیم آن‌ها برای ما دستور عمل تعیین کنند و هیچ گونه فشار و تحمیلی در مذاکرات وجود داشته باشد.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به اظهارات مقام‌های آمریکایی درباره مذاکره در خصوص موشک‌های بالستیک در مذاکرات 5+1 گفت: موضوع مذاکرات ما فقط هسته‌ای است و به هیچ وجه وارد موضوع دیگری نخواهیم شد. از خانم شرمن پرسید شده که در توافق گام اول چرا وارد برنامه مربوط به موشک‌های بالستیک نشده‌اید که ایشان پاسخ داده است نمی‌شود همه چیز را در گام اول توافق کرد؛ در حالی که باید گفته می‌شد ایران اجازه ورود به این موضوع را نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: به ایشان و هر کسی در 5+1 که چنین تصوری دارد، قاطعانه می‌گویم موضوعاتی که مربوط به مسائل دفاعی ماست، به هیچ وجه قابل مذاکره نیست. همان‌طور که در مذاکرات قبلی اجازه ندادیم، به هیچ وجه در گام‌ نهایی هم اجازه نخواهیم داد. مسائل دفاعی ایران قابل مذاکره و قابل سازش نیست و مسلما از خطوط قرمز ما در مذاکرات خواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: توافقنامه ژنوٍ , بازی دوگانه غرب , تهدید نظامی ایران ,