<استمداد یک پدر از خیرین
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
استمداد یک پدر از خیرین
نوشته شده در 14 / 9 / 1392
بازدید : 1289
نویسنده : کامران وزیری

امیر علی چهار ساله برای پیوند مغز استخوان در بیمارستان شریعتی تهران به 20 میلیون تومان نیاز دارد.

 
خبرگزاری فارس: امیدهای تازه در زندگی امیرعلی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با گذشت چهار سال از بیماری نقص ایمنی بدن امیرعلی سرانجام نمونه خون برای پیوند مغز استخوان امیر علی بیابانگردی کودک 4 ساله تأیید شد.

خانواده امیرعلی به 20 میلیون تومان برای بستری کردن فرزندشان در بیمارستان شریعتی تهران نیازمند هستند.

مادر امیرعلی با ارائه مدارک پزشکی بیماری فرزندش به خبرنگار فارس، اظهار داشت: با گذشت چهار سال از عارضه نقص ایمنی بدن امیرعلی و هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیون تومان، سرانجام فردی که نمونه خون او برای پیوند مغز استخوان به امیرعلی مناسب بود از سوی بانک خون به ما معرفی شده است.

الناز امیدی، با خشنودی از این رویداد افزود: در مدت چهار سال گذشته تمام لوازم زندگی خود را برای درمان بیماری امیرعلی به فروش رسانده‌ایم و پس از آن به سراغ کمک‌های دولتی و مردمی رفتیم و از سال گذشته پس از انتشار متن استمداد ما در خبرگزاری‌ فارس بیشتر از 30 میلیون تومان از سراسر ایران و حتی خارج از کشور برای انجام پیوند به ما کمک شد.

مادر امیرعلی، با قدردانی از مردم نیک‌اندیش سراسر ایران گفت: بار دیگر چشم امید ما پس از خدا به دست‌های مردم مهربان ایران است تا در تأمین هزینه گزاف این عمل به کمک ما بیایند.

وی اضافه کرد: در صورت تامین هزینه و واریز 20 میلیون تومان به حساب بیمارستان شریعتی تهران، تا دو روز آینده مقدمات پیوند مغز استخوان امیرعلی فراهم می‌شود.

پدر امیرعلی نیز اظهار کرد: هزینه پیوند مغز استخوان حدود100 میلیون تومان است که سهم ما 20 میلیون تومان تعیین شده و بقیه آن با کمک بنیاد امور بیماری‌های خاص تامین می‌شود.

محمد بیابانگردی، افزود: نوبت تعیین شده در بیمارستان برای روز یکشنبه 17 آذر جاری است و به جز هزینه پیوند، انتقال امیرعلی با آمبولانس به تهران بیش از 600 هزار تومان برآورد شده است ضمن اینکه دیگر پولی برای تهیه داروهایش نداریم.

وی با یادآوری این نکته که امیر علی از سن 4 ماهگی به تناوب در بیمارستان‌های 17 شهریور، رسول اکرم (ص)، گلسار رشت و مرکز طبی کودکان، امام خمینی (ره) و شریعتی تهران بستری شده است، خاطرنشان کرد: شغل خود را برای پیگیری درمان فرزندش از دست داده‌ام و در تمام چهار سال گذشته بنده و همسرم روزگار خود را در بیمارستان و یا محوطه‌های مراکز درمانی زیر چادر گذرانده‌‌ایم تا فرزندمان تسلیم مرگ نشود.

بیابانگردی، دلیل طولانی شدن پیوند مغزاستخوان امیرعلی را نامساعد بودن وضعیت مالی و کمیاب بودن نمونه خون همخوان برای پیوند مغز استخوان فرزندش ذکر کرد.

وی ادامه داد: به دلیل پیدا نشدن پیوند مغزاستخوان امیرعلی دچار آبسه مغزی شد که سمت چپ بدنش از کار افتاد و بارها دچار عفونت کبد و معده شد و اگر پروسه درمانش باز هم طولانی شود شانس زنده ماندن فرزندمان به حداقل می‌رسد.

پدر امیرعلی، افزایش قیمت و نایاب شدن داروهای درمان امیرعلی پس از گسترده شدن تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را در این موضوع بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: در یک سال گذشته برای تهیه تنها یک قرص امیرعلی 300 هزارتومان پرداخت کرده‌ایم.

وی افزود: تاکنون امیرعلی تحت مراقبت‌های چند پزشک در بیمارستان شریعتی تهران از جمله دکتر آقامحمدی و دکتر حمیدیه بوده و قرار است پیوند مغزاستخوان امیرعلی توسط دکتر حمیدیه انجام شود.

بیابانگردی اظهار کرد: این پزشک اطمینان داده است بعد از انجام پیوند امیر علی به تدریج سلامت خود را باز می‌یابد و تا یک سال بعد به زندگی عادی برمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری فارس، خیران و نیکوکاران می‌توانند همزمان با فرا رسیدن ماه صفر برای کمک به امیرعلی با دفتر خبرگزاری فارس در گیلان به شماره 5544022 ‌ـ0131 تماس بگیرند و امید تازه‌ای که در زندگی امیر علی با کمک افراد خیر ایجاد شده است، را به شکوفایی برسانند.

 

 



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68

:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: نوع دوستی , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,



مطالب مرتبط با این پست
.
ده نمکی: رهبری پرسیدند پول کتاب‌ها را از کجا می‌آورید گفتم: کلاهبرداری!
سرعت بالا، عامل تصادف اسکانیا
علما چگونه ازدواج می‌کردند/ ماجرای جالب ۴ ازدواج تاریخی
«لشکر خوبان» روایت خوب و نگارش بسیار ممتازى دارد
خطيب سلفي سعودي به تجاوز و قتل دختر پنج ساله اش محكوم شد
عجایب سوره توحید
ادای احترام نظامی روحانی + عکس
تقدیر سرلشگر فیروزآبادی از رئیس سازمان صداوسیما
دلالان تحريم چه كساني هستند؟
تاکید آملی‌لاریجانی بر برخورد با مظاهر بدحجابی به صورت ریشه‌ای
عکس / یک صرافی در کابل
بزرگان طبرستان (مازندران)
حدیث عشق مادر...
پاسخ نویسنده ایرانی به اظهارات ماهاتیر محمد: من یک شیعه هستم
کسري1000 ميلياردتوماني يارانه‌ نقدی مهرماه/ امکان قطع یارانه‌ها وجود دارد
خطرناک‌ترین زنان جهان را بشناسید+تصاویر
رجوی آدم سیاسی‌کار فرصت‌طلبی بود/ انشعاب سازمان مجاهدین، آیت‌الله طالقانی را متاثر کرد
شهید رجایی چگونه بر انتخابات آمریکا اثر گذاشت؟
خودروسازان آمریکایی، آلمانی، ایتالیایی و فرانسوی در راه ایران
دقت کردید!؟
حذف یارانه ۳ دهک در کمیسیون برنامه تصویب شد/اصلاحیه بودجه ،سه‌شنبه در مجلس
اگر هاشمی پدر یک شهید بود، نمی‌گفت مرگ بر آمریکا را حذف کنیم
اصلاحیه بودجه فردا در صحن علنی/اعطای اختیار حذف ۳۰ درصد یارانه بگیرها به دولت
صاحب صدای ماندگار جنگ کجاست؟ + عکس
ایران گزارشگر ویژه حقوق بشر را به رسمیت نمی شناسد/ گزارش فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: